Klanttevredenheid

Tevreden klanten staan centraal bij Concordia de Keizer.

Daarom doen wij regelmatig onderzoek naar klanttevredenheid. De uitkomsten van de onderzoeken geven ons antwoord op de vraag: vindt u ons klantgericht genoeg? Wij vinden het belangrijk dat wij een goed resultaat boeken, maar ook dat wij geprikkeld worden om nog beter ons best te doen voor u.

Klantevredenheidsonderzoek

Binnen Concordia de Keizer wordt de NPS (Net Promotor Score) gemeten. De NPS is een veelgebruikte methode om de klantloyaliteit van een organisatie te meten. Concordia de Keizer wordt door haar klanten in 2015 met een NPS score van +12 beoordeeld. Kijkend naar onze branche en de Hollandse nuchterheid is dit een score waar wij als organisatie uitermate trots op zijn!

Uit het onderzoek 2015 kan ook worden geconcludeerd dat Concordia de Keizer wordt geassocieerd met de eigenschappen ‘Deskundigheid’ en ‘Professionaliteit’, welke als groot pluspunt wordt gezien door haar klanten. Maar liefst 89% is (zeer) tevreden over Concordia de Keizer. Dit is een bevestiging voor de aanpak waar Concordia de Keizer voor staat.

We zijn zeer blij met de resultaten van dit onderzoek maar blijven onze dienstverlening doorontwikkelen. We streven altijd naar perfectie.

Geplande verbeteringen 2017

Voor 2017 richten we ons op het verbeteren van de kwaliteit van de klantcontacten.

  • We gaan u nog beter op de hoogte houden en informeren over doorlooptijden en versnellen waar mogelijk.
  • We voorzien u van communicatie op het juiste moment en wanneer dit relevant voor u is. Denkt u hierbij aan actualiteiten en wetgeving waar u rekening mee moet houden.
  • We breiden onze dienstverlening uit met MijnConcordia, een online omgeving van Concordia de Keizer waar u altijd inzicht heeft in uw verzekeringen.
  • We zorgen ervoor dat als u telefonisch contact met ons opneemt u nog beter en sneller geholpen wordt.

Uw mening is belangrijk

Heeft u een suggestie om onze dienstverlening te verbeteren? Of heeft u een goed idee? Laat uw mening hier achter of neem contact op met onze afdeling Communicatie.

Digitaal factureren

In het kader van Klantgericht en Duurzaam ondernemen, versturen wij onze facturen bij voorkeur digitaal in PDF naar onze klanten.