Consultant Sociale Zekerheid (40 uur)

Ben jij klantgericht, gedreven en dienstverlenend ingesteld? Heb je diepgaande kennis van sociale zekerheid? Kom je goed tot je recht in een adviserende, commerciële en relatiegerichte rol?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

  • Als consultant neem jij de regie in het adviseren van cliënten m.b.t. diensten op het gebied van bedrijfsgezondheid, sociale zekerheid, vitaliteit en inzetbaarheid van werknemers.
  • Je draagt met overtuiging uit dat het realiseren van schadelastbeheersing essentieel is voor werkgevers. Met je stevige visie op het reduceren van verzuim en arbeidsongeschiktheid geef je inhoudelijk advies over onder andere adequate preventie- en verzuimaanpak en het voeren van de volledige regie over de voortgang van re-integratie trajecten. Waar nodig voer je beroeps- en bezwaarprocedures richting UWV.
  • Vanuit commercieel oogpunt adviseer je werkgevers op het gebied van bedrijfsgezondheid, sociale zekerheid, vitaliteit en inzetbaarheid van werknemers. Je geeft hierbij inzicht in de financiële risico’s en biedt passende producten en/of oplossingen aan met betrekking tot risicobeheersing.

Wat ga je nog meer doen?

  • Voor relaties stel je zelfstandig dienstverleningsovereenkomsten op en ben je verantwoordelijk voor de juistheid van dienstverleningsovereenkomsten en (juridische) documenten.
  • Ten behoeve van het CRM-systeem en consistente dienstverlening doe je verslag van je activiteiten middels bezoekverslagen, inventarisatieformulieren en rapportages.
  • Onder jouw leiding breng je een optimale samenwerking tot stand tussen alle interne
    (o.a. Jr. consultant Sociale Zekerheid) en externe personen betrokken bij de re-integratie van langdurig arbeidsongeschikte medewerkers.
  • Vanuit je expertise stel je je op de hoogte van de verschillende spelers in de markt en volg je relevante wet- en regelgeving. Je participeert in relevante netwerken en draagt je specialisme uit in de markt.

Wie ben jij?

Van nature ben jij een commercieel gedreven en enthousiast persoon. Je hebt diepgaande kennis van sociale zekerheid en je hebt ervaring binnen de assurantie- en verzuimbranche opgedaan. Je hebt een hands-on mentaliteit en je voelt je verantwoordelijk voor je werk. Vanzelfsprekend beschik je over goede communicatieve en sociale vaardigheden. Tevens bezit je het nodige aanpassingsvermogen en kun je goed in teamverband werken. Je hebt een proactieve en resultaatgerichte instelling en je hecht waarde aan klantgericht en kwaliteitsgericht werken. Je bent leergierig en praktisch ingesteld. Je beschikt over analytisch denkvermogen. Je bent accuraat en administratief onderlegd.

Opleiding
  • Minimaal HBO opleiding eventueel aangevuld met opleiding Casemanager Regie op Verzuim (CROV),
    Register Case- en Care Manager (RCCM) of bereidheid tot het volgen van een opleiding;
  • Actuele kennis van sociale wetgeving en WGA;
  • 6-9 jaar relevante werkervaring.

Wat vind je bij ons?

Je werkt op de afdeling Employee Benefits.
We zijn resultaatgericht en helpen elkaar.
We zijn aan het bouwen en hebben jouw kennis en hulp nodig om het nog beter te doen.
Wat we bedenken gaan we doen.
We werken zelfstandig en we voelen ons verantwoordelijk.
We proberen het beste resultaat te bereiken met de beschikbare resources.
We zijn gedreven en altijd positief.

Wat bieden we jou?

Een leuke functie in een uitdagende werkomgeving.
Een goed salaris passend bij opleiding, ervaring en leeftijd.
Een dertiende maand.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken, een goede pensioenregeling, een woon-werkverkeervergoeding en uitstekende opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Herken jij jezelf helemaal in wat je zojuist hebt gelezen en heb je interesse in deze functie?

Stuur dan vóór 7 februari a.s. je schriftelijke motivatie en CV aan Matthijs de Boer, e-mail: matthijs.deboer@ecclesianederland.nl. Wij nodigen je dan graag uit voor een gesprek.

Heb je vragen over deze functie? Dan kun je terecht bij onze HR Manager, Matthijs de Boer, e-mail: matthijs.deboer@ecclesianederland.nl , telefoonnummer 06- 22 44 75 76.
Of onze Directeur  Employee Benefits, Etienne Willems  e-mail: etienne.willems@concordiadekeizer.nl, telefoonnummer 06-  22 51 34 26.

Top