Contact

U kunt altijd bij ons terecht, met een eenvoudig risicovraagstuk, of iets dat om complex maatwerk vraagt.

Hoe neemt u contact met ons op?

Fijn dat u contact zoekt met Concordia de Keizer. Onze professionals zitten voor u klaar. Wij helpen u via Mijn Concordia, telefoon of per e-mail.

U regelt veel zelf in Mijn Concordia

Snel en makkelijk. Dan heeft u ons misschien niet eens nodig.

Naar Mijn Concordia

 

Nog geen Mijn Concordia? Neem dan contact met ons op via 010 251 12 51

Bel of mail ons gerust

U bereikt ons op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur op 010 251 12 51. Of stuur een e-mail.

Uw klacht lossen we altijd op

Wij behartigen uw belangen op het gebied van financiële diensten zo goed mogelijk. Maar ook wij kunnen fouten maken. En dat kan ertoe leiden dat u een klacht hebt. Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over Concordia de Keizer. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij Concordia de Keizer, t.a.v. de Directie, Postbus 23403, 3001 KK Rotterdam.

Top