Nieuws

Uw mening is belangrijk voor ons

Tevreden klanten staan centraal bij Concordia de Keizer. Daarom doen we regelmatig onderzoek naar klanttevredenheid. Binnenkort zal Blauw Research voor ons een nieuw klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren.

Mening klanttevredenheid Blauw Research Concordia de Keizer

De uitkomsten van de onderzoeken geven ons antwoord op de vraag: vinden onze klanten ons klantgericht genoeg? We vinden het belangrijk dat we een goed resultaat boeken, maar ook dat we geprikkeld worden om nog beter ons best te doen. Bij het laatste onderzoek werden we met een NPS score van +12 beoordeeld. Kijkend naar onze branche en de Hollandse nuchterheid is dit een score waar we als organisatie uitermate trots op zijn.

We streven altijd naar perfectie. Daarom gaat Blauw Research binnenkort opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Houd onze website in de gaten voor de resultaten en de acties die uit het onderzoek voortkomen.


Corrina Fassotte
Adviseur Marketing & Communicatie


Top